Grupa Kolastyna - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - rozpoczęła promocję Złotej Orchidei, nowej linii Miraculum. Promocja odbywać się będzie między innymi we wrześniowych programach Lekcja Stylu w TVN Style.
Złota Orchidea to linia kosmetyków przeznaczonych głównie do pielęgnacji twarzy, dedykowana kobietom po 35 roku życia.
- Złota Orchidea to seria przeznaczona dla kobiet dojrzałych, świadomych swoich potrzeb, swojego piękna i kobiecości. Kobiet, które wymagają od ulubionej marki i kosmetyku znacznie więcej, niż tylko ładnego opakowania czy dobrej ceny. Dlatego wybraliśmy modelkę o nieklasycznej urodzie. Również projekt graficzny – motyw w kolorystyce czarno białej – nie jest dziełem przypadku. Za najbardziej odpowiednią stację do promowania naszej serii uznaliśmy TVN Style – powiedziała Anna Mamczur, Dyrektor ds. Promocji i PR Grupy Kolastyna SA.