kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Nowe logo i produkty Laboratorium Kolastyna
2006/9/14 17:52:41

Grupa Kolastyna wprowadza nową wizualizację marki Laboratorium Kolastyna, a także rozszerza także ofertę o kolejne serie pielęgnacyjne: Ogród SPA, Rajska Oliwka, Extra Lift, Bio Terapia i Źródło Urody.

Pierwsze produkty opatrzone nowym logo, należące do serii Ogród SPA, trafiły do sklepów w czerwcu 2006 roku. Odmłodzony wizerunek marki pojawi się docelowo na wszystkich produktach marki Laboratorium Kolastyna.

Odświeżenie logo ma związek ze zmianą nazwy spółki Laboratorium Kolastyna na Grupę Kolastyna. Od tego momentu nazwa Laboratorium Kolastyna traci status nazwy spółki, stając się marką kosmetyczną w portfolio Grupy.

Prawie co czwarty sprzedawany w Polsce kosmetyk słoneczny jest produkowany przez Kolastynę (wg danych MEMRB Polska za 2005 r. Grupa posiada w tym segmencie produktowym ponad 22 proc. udziału ilościowego). Działalność Grupy koncentruje się głównie na wytwarzaniu i sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych w trzech markach - Laboratorium Kolastyna, Miraculum i Juliette Essayer.


www.grupakolastyna.pl



Oprac: Joanna Gacka

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Kolastyna, kosmetyki, kremy, uroda


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»